Filmen jag redigerade om mormor..

Mormor spelade kort med några kamrater i området dagen innan mormor födelsedag.
De var då jag passade på. Drog en vit lögn om att mammas internet inte fungerade och frågade snällt om jag fick låna mormors dator. Självklart fick jag de. Jag fick hennes nyklar, vilket var perfekt( oväntade besök när man redigerar orkade jag int med) Jag visste iaf nu att jag hade ca 3-4 h på mig att göra en film.
Jag fotade lite gamla bilder och la in dem på datorn och sedan sattes redigeringen igång!

Timmarna gick, vilket jag inte märkte.. =/ Men tillsut var jag ganska klar och insåg att den var tvungen att vara klar eftersom snart skulle mormor dyka upp och hon skulle inte fatta de hela.
Jag hade tur och hann ner.. men jag var då tvungen att baka en rulltårta(nu var kl runt 22-tiden)

Mormor dök inte upp förrän vi 23, då hade jag redan blivit klar med tårtan =) Men!!!
de luktade i hela lägenheten och mormor skulle snart komma...!!!
Mamma och jag kom fram till att vi skulle låtsas sova och öppna ytterdörren endast på glänt.

Och ja...

Hon märkte inget!
Tisdagen blev utmärkt!

image1041
Gammel mormor, Mats(morbror) Mormor och mamma i knät

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0