Vi la upp min framtida plan ikväll

Yes box! Idag frågade jag Matt om hela MTV coh Nickeloiden grejen..
Efter att vi pratat en del kom vi fram till de!!

Min plan...
Jag åker hem om 7 dagar.
Förbereder mig inför intervjun i stockholm
Väntar på svar om jag gått vidare till utbildningen

---
Jen och Matt tror att jag kommer klara mig igenom ALLA steg.
Jag tror/SKA göra de! Hade varit de bästa!
---

I alla fall åter till planen igen!
Om jag kommer in på skolan. Så ska jag självklart göra de!

Om inte, då NI!!
Då ska Matt och Jen ringa och prata med directorn på mtv och barnkanalen, och sedan ska jag kontakta dem och boka in en intervju, om dem tackar ja. Får jag  visumet via dem.

________________________________________________________________________

Njuter av livet!! Tänk så mycket kul man har framför sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0