vår?! (dag 15)

Efter Noels lunch körde Noel och jag till ankorna nere i Glen Ridge. De var faktiskt ganska obehagligt att mata dem när gässen kom, dem var inte alls rädda och jag var tillslut tvungen att ta Noel i famnen och springa!! Satte in Noel i bilen, men hjälp jag kom inte in i förar sätet eftersom en gås stod där. Tänkte nästan hoppa in Noels håll och sen fram men jag tog mod till mig och kom in i rätt dörr och rätt säte.

Vi körde istället till Brookdale Park och eftersom att de varit vårväder ute idag så var de en perfekt utflykt!!

Vi stannade där i 2 timmar, körde sedan och hämtade Aubrey.

När vi kom hem så fick vi glada/tråkiga nyheter (kan tolkas som man vill). Jennifer sa upp sitt jobb idag!
Hon har en förskräcklig chef som skriker, gör narr och är allmänt oförskämd mot Jen. Så idag fick de vara nog.
Tråkigt på sätt och vis, dem behöver mig inte på samma sätt längre.. Men antagligen så ska jag jobba som innan.
Vi får se..
Återkommer om de!

Ikväll efter maten så körde jag till TARGET(ett otroligt stort bilema typ), där allt finns!!
Jag hittade även dit(ca 20 minuter iväg med bil) vilket jag inte helt visste att jag gjorde. Hitintills har jag hittat överallt utan problem och om jag tänker efter så känner jag staden innan och utantill =) Kanske bättre än jag känner Hörby.

Nu är jag helt slut ialla fall..

Imorgon(fredag) blir de antagligen New York City med tjejerna jag träffade förra helgen. Vi ska på Comedy Club!
På lördag blir de kanske lite shopping(kamera?!) och sen dans!

Börjar få lite lätt panik nu. Jag vill inte hem och de kanske inte är alls långt kvar nu tills jag sitter på planet hem =/

image987
Vilken bank i Sverige har en svävande svensk flagga utanför byggnaden?
Hela Usa är fylld av amerikanske flaggor.. När ser man de i Sverige?

image988
Noel och jag matade ankorna

image989
Usch dem kaxiga gässen

image990
Vi åkte till parken istället

image991
Noel var en glad kille som alltid annars!

image992
Han älskar bokstaven W och vill att hans förnamn ska börja på de.. hihi

image993
Noel hittade ett stort löv när vi snacksade

image994
Mina solglasögon kom till nytta när solen var stark

image995
there we goo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0