Sista helgen i NY/NJ

Fredagen umgicks jag bara på familjen, gav även filmen jag hade gjort till dem.
Dem blev mycket glada och tyckte den va toppen!

image923

På lördagen åkte jag in 8.30 bussen. Mötte upp Lovisa och Hanna på Macys.
Vi shoppade på 33 gatan och sen åkte vi ner till SoHo för att gå på min favvo resturang/café (ett kubanskt ställe) och äta majs med lime och nån slags ost. Godare majskolvar finns inte (om ni nångång har vägarna förbi NYC så är de kubanska stället ett måste, adress: Elizabeth street and Prince street).
På kvällen blev de förfest i greenvillage med mina tjejer och Lovisa även Hanna dök upp lite senare(sjuk).
Sen blev de dans på Marquee! Kul kväll!

image1005

Söndag-
Upp tidigt(sovit ca 2 h) för att köpa kamera på B&H. Men dem öppnade inte förrän 10.00 och jag hade inte tid att vänta. Fick hoppa över kamera-köpet och tog bussen hem för att packa och umgås de sista med familjen.
Vid 14.30 så skjutsade Matt mig till NewArk airport.

image997

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha..fan va wierd! Hittade dig av en slump här på senaste uppdaterade bloggarna;) tack för senast!!! puss

2008-03-18 @ 19:37:50
URL: http://sandrisch.blogg.se
Postat av: Meela

Låter som du haft en kanon helg ialf :)

2008-03-18 @ 19:39:44
URL: http://mysnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0