Mer om tv-producent antagningen

5/3-08 - USA (New York)

Idag fick jag ett mail av pappa där de stod att jag blivit antagen att komma på intervju i STOCKHOLM på tv-producent utbildningen.
Alltså i 2:a antagningsprocessen så går 40 vidare till en 20 minuter lång intervju i Stockholm.
Första steget har jag klarat! Underbart!

En negativ sak är dock att intervjun äger rum 25/3-08 och då befinner jag mig fortfarande i USA. Men jag har pratat med min värdfamilj och dem säger att jag självklart ska ta chansen och åka på intervjun.
Men vi bestämde gemensamt att jag skulle maila instututet och höra om de gick att skjuta upp intervjun. Vilket jag har gjort och väntar nu på svar.


Min dröm kommer i uppfyllelse om jag blir en utav dem 12 som kommer bli antagna till programmet!!!

Återkommer när jag vet mer om hur de går och när jag anländer hem igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0