Dag 9

FREDAG

Äntligen så blev de fredag. Eller ja äntligen och äntligen?!
Jag har ialla fall chansen att åka in till New York på mer skapliga tider. Men gör jag de ikväll(fredag)?
-NEJ, för jag har ont i huvudet.

typiskt.

Så ikväll blir de godis framför datorn, om jag inte beslutar att ta bussen in om 1 h.
Om jag håller mig inne idag, så blir de ialla fall NYC imorgon lördag. Jag och en tjej som heter Therese ska ta en shoppingtur, sen hoppas jag att de blir utgång på kvällen.

Nu till min dag..
Dagen började bra men vi kom dock lite sent till Aubreys skola. Efter jag lämnat Noel så körde jag hem och förberedde middagen, jag gjorde köttfärssås.

Idag beställde jag biljett upp till Caroline i Linköping(10april-14april), de kosta mig endast 190 kronor. Så de var lika bra att satsa!

Vid 16.30 hade Aubrey swimming class at YMCA. De gick bra fast att de va lite krångligt att "checka" in han.

Alla tyckte förresten om köttfärssåsen. Eller ja inte Noel, han äter bara pasta.

image927
köttfärsen ser lite konstig ut, men den smakade gott!

image928
Chokladbollarna vi gjorde igår.
Aubrey och Noel älskar dem!

image929
Tvättade även idag

image930

Älskar min nya tröja

image931

image932
Noel and I

image933
En liten utflykt till kullen som vi åkte pulka på

image934
Vi lekte på lekplatsen

image935
Noel tyckte de va roligare att ha mina vantar och mössa. Han ville absolut inte ha nått annat.

image936
Noel tittar på när Aubrey simmar

TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0