Dag 12 och dag 13

Jag var helt slut efter New yorks uteliv, sov så gott hela natten till måndagen.

Måndag -
Aubrey sjuk, han hade feber, huvudvärk och magont.
Jag började också känna mig dålig senare på måndags eftermiddagen. Kände mig yr och mådde dåligt.
När Jennifer kom hem vid 18.00 gick jag upp och vilade mig, somnade. Jag vaknade 2 timmar senare och mådde bättre fast jag kände mig fortfarande konstig i magen =/

Imorse(tisdag) vaknade jag och mådde mycket bättre. Aubrey var dock fortfarande sjuk och eftersom Aubrey var sjuk och var hemma från skolan "blev" Noel också sjuk... Han klagade på att hans rygg var sjuk för att han åt för många pommes i helgen (hihi). Så idag tog jag både Aubrey och Noel till doktorn. Aubrey hade antagligen nått virus och Noel.. njaa de återstår att se.

Förresten jag råkade skada min tå häromdagen(måndag). Slog den rakt in i dörrlisten på sidan. Kändes som jag skulla svimma så ont de gjorde. Tån svullnade och de gjorde fruktansvärt ont att röra den.
Även idag(tisdag) har jag haft ont men betydligt bättre.

En annan sak, en VIKTIG sak! Har jag sagt att Lovisa snart besöker New York med en kompis!!
Märkligt att man ska träffas i New York när vi inte ens har setts i Sverige på hela de året som vi spenderade hemma. Men snart ses vi! (ps. ska snart svara på ditt mail)


image972
3D glasögon

image973

image974
Aubrey glad trots sjukdom

image975
Underbart väder

image976
Noel lagar mat

image977
ANNA! Titta vad jag fann i fönstret!






Kommentarer
Postat av: Anna

Ojdå! Där der man..:-D Hade tänkt fråga dig om den synts till..haha...

2008-03-05 @ 11:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0