Brev från Sydsvenskan

"Hej!
Hoppas att allt är bra?
Vi tänkte lyfta fram några medlemmar lite extra i anslutning till en artikel om USA och Cape Cod i SvD resor.
Det kommer att vara en liten bild (ca passbilds-storlek) på några medlemmar (från medlemmens galleri) och sedan en text liknande "läs mer om dessa medlemmar och deras resor på mintur.se"
Jag väjer ut några intressanta resenärer, sedan väljer journalisten ut den/dem som passar.
Jag vill gärna ha med dig.
Är det ok?

Martin Petersson
Redaktör"

 




Hmm?!
Jag vet inte om man ska tacka JA eller NEJ!
Vill ju egentligen hålla den så privat som möjligt..

Vad tycker ni???????????

 


Kommentarer
Postat av: Mi

jag hade inte varit med!

2008-03-05 @ 11:59:31
URL: http://oursurroundings.blogspot.com/
Postat av: Anna

Låter väl kul.. Why not?!:-)

2008-03-05 @ 12:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0