Tips om utbildning

Nått som jag tänkte göra inom snar framtid är..

- att skriva upp alla utbildningar (inkl i vilket län) som jag kan tänka mig att börja på.
- sen skriva upp vilka jag prioterar först
- kolla upp vilka städer universitet/högskolan ligger i och sedan kolla upp hur lätt de är att få bostad(kanske ställa sig i kö)

Jag måste få lite mer koll på min framtid.
Vad jag kan tänka mig och vad de finns för möjligheter.

Ett annat bra tips är att skaffa sig en kalender som du alltid bär med dig.
Sen jag köpte min lilla svarta så har jag fått bättre koll och planering bli betydligt bättre.



Another thing...
Emma och jag har anmält oss till högskoleprovet. Vi ska tillsammans snart börja öva på de.

De va som min ingifta morbror sa till mig
"Att börja läsa på äldre dagar är som ett rostigt hjul, de tar tid innan man får igång de igen"

Jag håller med!

image737
Min morbror Michael längst till höger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0