Spontant besök i Ullared..

Under fredagen städade jag hela huset  och de tog ca 1 timme. Men de blev fint och de uppskattade pappa väldigt mycket när han kom hem.
När Ing-Marie anländem vid 18-tiden åt vi en god fisk med gott tillbehör. Sen hände inte mycke mer än jag sappade på teven.

lördags morgon väckte pappa mig och frågade om jag ville följa med på Ullared.
Why not tänkte jag och hängde på. De köptes mest hudvårdsartiklar och godis, men även 2 fina stora svart och vita tavlor(NYC). Tycker inte de finns några kläder,  i såfall får man leta och äve ha tur. Köpte bara et par mjukisbyxor..

Idag är de söndag och jag har inget speciellt planerat. Ska springa en runda iaf och kanske organisera lite mer på mitt rum.

image764

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0