Oväder

Idag har jag varit ute och kört en del..

Först körde jag till Helsingborg för att lämna Zonita. De blåste en del påväg dit men de kändes ganska lugnt ändå.
När jag skulle köra hem blåste de lite mer + att de hade blivit mörkt. Efter dålig vägbeskrivning körde jag av på en avfart förtidigt(Landskrona Norra) och kom till Glumslöv. Ringde Anna och de va vist inte Norra Landskrona som jag ska vika av utan där de även stod Svalöv, Eslöv.
Pratade en del i telefon påvägen hem(Niklas, Anna, Caroline, Tobias). När jag väl var hemma frågade pappa om jag kunde köra till Höör för att hämta hostmedecin till han. Why not tänkte jag..
Nu var de betydligt svårare att köra, snöade som bara den. Väl framme stannade jag en stund hos farmor sen bar de hem i 70-80 km/h. De kändes lite halt på vägen + att snöade som aldrig förr.

Nu är jag hemma. Har packat inför helgen.
Ska snart kolla på lite Sex and the city avsnitt och sen somna i tid.

image705

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0