komma igång - personlig tränare

De e segt att komma och gång och vara nyttigt.
Vill så gärna komma i form. Men jag tar aldrig tag i de.
Skönt de va förr när man spelade lagsport, då pusha man varandra och man var näst intill tvungen att komma på varje träning. Jag tror jag behöver en push för att komma igång.

Min dröm hade varit att skaffa en personlig tränare. Nån som man tillsammans kan sätta mål och som vet bättre än en själv.

Fårse vad som händer i framtiden. Kanske jag en dag skaffar mig en personlig tränare.
We will see..

image705

Kommentarer
Postat av: Anna

Javisst va de så när vi spela handboll?! :) Nu är det svårt att komma igång.

2008-01-19 @ 10:55:02
URL: http://www.f860203.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0