filmen på barnen

Innan jag gick och la mig igår kollade jag på den nästan 40 minuter långa filmen som jag gjorde till Noel och Aubrey innan jag lämnade dem.
Vilken härlig film!! Har verkligen fångat barnen och den roliga vardagen vi hade tillsammans.
Jag grät och skrattade genom hela filmen.

De va dock inte så smart att se den innan jag somnade. Inatt har jag drömt mardrömmar om familjen och deras nya svenska aupair som visade sig vara en kille i min dröm..

Skickade mail häromdagen och undrade när den nya aupairen kom. Väntar svar...
Antagligen är de mycket förberdelser nu innan.
Undra hur barnen kommer att ta de?? En ny aupair till som dem ska känna sig trygga med..

image756

Kommentarer
Postat av: Mi

Oj du måste berätta mer.... svensk au pair alltså? Var kommer den au pairen efter dig från??

2008-01-28 @ 02:26:32
URL: http://oursurroundings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0