Egogirl by Carolina Gynning

Idag köpte jag pocketboken "Egogirl" av Carolina Gynning.
För dem som inte vet, hatar jag att läsa böcker. Eller ja.. hatar och hatar. Jag tar mig aldrig tid till de eller rättare sagt Intresset finns där inte så tankarna flyger alltid iväg där dem inte ska vara, speciellt inte när man läser.

image721



men idag gick jag in i en bokhandel och fastnade för Carolinas bok.
Påvägen hem från Malmö började jag läsa. Ögonen tittade inte upp från boken förrän jag insåg att jag snart var i Osbyholm. WOW! Imponerande för att vara MIG!
Har inte kommit längre nu men jag har ialla fall kommit på att jag bör läsa sanna historier och självbiografer.

Sov så gott!


Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0