drömmen som kanske blir verklighet

Har ni någonsin drömt nått som har känts verkligt?

Jag har haft 2 sådana drömmar som jag kan minnas iallafall..
En var riktigt hemskt och tror de hände för nått år sedan.

... Jag åkte skidor(vilket jag älskar att göra) när jag plötsligt ramlade och ramlade. Jag försökte att stanna för att inte ramla ner förlångt. Men snön under mig var lätt så jag föll en bra bit längre ner. Massa snö ramlade över över mig och packades hårdare och håradare av all denna kraft. Jag insåg nu att jag skulle kvävas till dötts. Jag minns att jag tänkte.. Var de såhär jag skulle dö??
Som tur var vakna jag från drömmen under mitt täcke. Efter den drömmen undra jag om jag någonsin skulle våga åka skidor igen. Men självklart, de blev Zell am See i österrike året därpå. =)

En annan dröm jag hade var en positiv dröm. Börjar glömma mer och mer av den drömmen men jag minns fortfarande känslan.
... Jag hade blivit erbjuden att jobba som programldare för Skansen. Jag tackade självklart JA och skulle få bo på ett hotell i Stockholm under inspelningen. Jag kom till SVT studio för att snacka med chefen. Då kom jag in i redigeringsrummet där tv-producenten höll hus. WOW!! Att stiga in i detta rum med massa av små skärmar och redigeringsbord var en amazing feeling, en helt obeskrivlig känsla.
När jag vakna ur den drömmen visste jag vad mitt drömyrke va, TV-producent!

image727
                     balen -05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0