Vår igår, vinter idag

Inatt hade jag mardrömmar.. Fast jag vaknade trodde jag att var sant. De var inte förrän imorse som jag insåg att jag hade drömt. Vilken tur!!

Började jobba 8.00
Aubrey var sjuk så han sov stora delar av förmiddagen..
Noel och jag åt frukost och sen gick vi ut och lekte i snön. SNÖN??! Ja ni såg rätt!
Vi åkte släde och hade jätte kul tillsammans, de kändes som old days =)
Tillslut frös vi så mycket att vi var tvungna att springa in. Då blev snacks och film. Aubrey hade även vaknat nu..

Hela dagen har sussat förbi fast vi var tvungna att ta de lite lugnare eftersom Aubrey inte mådde helt bra.

Idag vid middagen så sa Matt att jag var helt klart den bästa aupairen dem haft. Sånt är verkligen kul att höra.
Dem sa även att dem tyckte jag skulle flytta till Usa. När jag åkte hem till Sverige förra året så kände dem båda att jag hörde mer hemma här. Så om inte jag tog tag i de och fixade så skulle dem "göra" min plan.

Nu är jag egentligen ledig eftersom de är helg, men Jen frågade om jag kunde jobba ca 5 timmar imorgon(lördag). Så de är ju självklart man ställer upp =)

Imorgon efter jobbet drar jag in till New York City hade jag tänkt. Ska bli så kul, hoppas bara vädret blir bättre. Snö och slask tycker vi ju inte om..

image849

image850

image851

image852

image853

image855

image856

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0