Today is the day!

Allt har gått så fort.

I söndags kväll fick jag beskeddet att dem vill att jag kom och hjälpte dem.
I måndags natt fick mail om vilken datum jag skulle boka biljetten (20 feb-15 mars).

haha Matt ska alltid dumma sig. Avslutet av mailet:


"....So, get ready (tell the ducks you are going away again).
We are looking forward to seeing you!"

Jag visade en film som jag gjort om Hörby på median. Filmen innehöll klassisk musik och fian bilder på Hörby(såsom ån, dammen, kyrkan, ankor m.m)
Dem undrar nog var jag kommer ifrån egentligen.



Har kollat upp lite flyg nu. Jag ska som sagt inte betala nått men de är jag som ska boka flyget.
De lägsta priset tur&retur kostar 4200 kronor men Matt & Jen ville att jag ska beställa "open ticket" och då blir priset betydligt högre. Beställer antagligen biljett imorgon, när jag vet mer.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vad jag är lycklig!!!

image789

New york!!!

image790

image792


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul, kul syster!!!! Önskar jag också fick följa med!:-)

2008-02-12 @ 10:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0