Swedish meatballs and picture

Imorse blev de stressigt.
Lunch väskorna skulle packas, dem trötta barnen skulle upp, klä på sig, äta frukost, borsta tänderna för att sedan bli skjutade till skolan. Allt gick faktiskt riktigt bra och jag lämnade båda barnen i tid.

Efter de körde jag och handlade mat till familjen på A&P och sedan gick jag till postkontoret och skickade iväg ett brev.
Sedan körde jag hem och lagade köttbullar som vi ska ha till kvällsmat. Om 30 minuter(11.40) ska jag köra och hämta Noel i skolan.
När vi kommer tillbaka ska jag göra lunch till han, sen tänkte jag gå till lekplatsen och kanske bageriet(donuts).
Vid 15.00 ska Noel och jag gå och hämta upp Aubrey. Vi ska stanna kvar på skolan för att vänta på hans sience class.
Under tiden måste läxan göras.

Sen efter de är de hem och sedan bad dags för båda barnen.

De är underbart att vara här! Jag njuter av varannan sekund =)

Återkommer senare!!

image877

image878

image879

image880

image881

image882


image883
Postkontoret

image884

image885
peanutbutter and jelly sandwish (me like)

image886
bild från kokboken "swedish food"

image887

Tycker inte om smöret här. Storleken är konstig och smaken känns fel.

Kommentarer
Postat av: Mi

ryser i hela kroppen Linda! OHHHH!

2008-02-26 @ 00:41:49
URL: http://oursurroundings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0