somnade på toaletten

I fredags simmade jag 1000 m på Kockums efter att jag lämnat min packning hos mamma.
Efter 40 längder va de skönt att ta en dusch och njuta av bastun.

Sen blev de mat hemma hos mamma.
Vid 20 -tiden kom Niklas och då blev de Lets dance och förfest. Bussen tog vi i tid så vi hann med 10 kronor i baren på HIPP. Vi hann köpa 4 drinkar sen var klockan slagen 12. Hade de kul på HIPP, alltid lika kul att träffa allt folk.

På lördagen var man mest seg i kroppen. Men de va bara att hoppa in i duschen och bli pigg igen vid 19-tiden.
Klockan 21 tog jag bussen till Björn som fixade fest! Trodde jag va sist men de visade sig att jag va först på plats.
Förfesten var kul! Vi tog senare taxi till Mazarin. Där jag somnade på toaletten men jag vakna i tid så jag hann dansa nån timme.

Hela söndagen låg mamma och jag däckade. Vi va helt slut...

image768


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0