Skånekort och New York resa!!

Fick 500 kronor av mamma för Skånekoret, som jag ej behöver längre. Skönt!

Kom hem från helsingborg för nån timme sen. Var sugen på att baka så de gjorde jag direkt när jag kom hem.
Jag borde egentligen börja packa nu så jag inte glömmer nått men var hittar jag kraften??

Tidigt på onsdags morgon(klockan 03.30) kör pappa och lämnar mig på svågerstorp och sen tar jag tåget över till Kastrup! Är framme i New York 12.45(6 timmar för oss). Kommer bli en lång dag.

Köpte present till pojkarna, en sån där kycklig som piper. Jag vet att Noel tycker om fåglar/djur så de blir säkert bra. Sen får dem ju massa svenskt godis och Kinderägg som dem inte har där.

Snart är jag på mitt fd rum =) Ska bli kul att återuppleva allt igen!!

image775

Kommentarer
Postat av: Anna

Bakade du IGEN!!!!! Galen.....

2008-02-18 @ 18:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0