Packning, fika och självklart NYC

De gick trögt imorse när jag skulle sätta igång med packningen. Men tillslut så..
Nu har jag fått ner de mesta, bara valet av skor och smink som ska ner. Sen så är jag redo att ta tåget antingen 03.31 tåget eller 04.32 tåget från Svågertorp. Tror de lutar mer åt de senare.
Ska mellanlanda i Amsterdam, såg att jag måste väntar där i 2,5 timme innan planet till Newark går. Men bättre att vara i god tid så man slipper springa över halva flygplatsen(Right Anna?).
Har köpt tidningen Sofies Mode som ska läsas på planet och all väntetid, har även mp3 fylld med musik, kamera så jag kan dokumentara allt(eller ja...?!). Kanske skulle köpt godis med eller nån halstablett, aja de är ju inte försent än(2 timmar kavr till "ALLA" butiker stänger i Hörby, ska bli skönt med USAs dygnet runt öppettider).
Ser framemot resan mellan Amsterdam - Newark, då ska de ses film och annat skoj =)

Innan idag blev de fick med Emma, trevligt att dem öppnat ett fik i Hörby. Usch Hörby!! kan knappt skriva de utan att känna dysterhet. Hur klarar folk att bo där hela livet?? När de finns så många andra roliga platser i världen?!

Om 12 timmar går planet!!
Snart ser jag mina älskade barn Noel och Aubrey!! Ska uppdatera så fort jag har tid.

Får se om släktingarna vill följa min resa över igen. Om dem vill de ska jag både skriva på mintur.se och blogg.se


image823




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0