Nu ska ni få höra nått som jag vill tala om..

Jag ler, skrattar och gråter på samma gång!! Världens bästa sak har hänt och perkekt i rätt tidpunkt.
Tänk om jag tackat JA till jobbet och skrivit på papperna. Som tur var så trvides jag inte på jobbet som jag började på i onsdags och ringde på torsdagen och tackade NEJ.

På fredags kvällen så började jag drömma mig bort när MATT (hostdad) skickade x antal SMS :

"Come on, Schnappi!
WAKE UP!!"


"What? I cant hear you! Turn the JohnOssidown a little..."


"Somethings are good and somethings are bad! Are you working? Do you want to come and visit for a couple of weeks?"


"I'm sleepwalking. I want to tal/skype with you about a plan that Jen thought up. When will you be sober enough to talk?"


Jag började inse men jag kunde inte föreställa mig helt vad dem ville.. Vi bestämde att vi skulle prata över SKYPE på söndag eftermiddag eftersom jag inte kunde tidigare. Men jag ville ha en ledtråd och bad om de. Men då fick jag detta i svar

"The suspense is killing you, isn't it?"


"you are asking yourself, "What is their plan?"


"What could it be?"

Så jag blev inte mycke klokare av dem svaren.

De blev ialla fall söndag eftermiddag tillslut. Vi pratade över SKYPE med webcam...
Dem frågade om jag hade jobb... bla bla bla
Sen berättade dem de... DEM vill att jag ska komma över och hjälpa dem i ca 3 veckor. Dem betalar flygresan och jag får 160 US dollar/vecka.

HELT OTROLIGT! Jag sken upp direkt och dem tog de direkt som ett JA.
Så om ca 1 vecka åka jag till NEW YORK, tredje gången detta året!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är så lycklig!
Tänk att få ta hand barnen igen och göra allt de där jag har saknat!
Tänk att kunna åka in till NEW YORK var och varannan dag!!!

Jag bara ler!! Känner mig helt tok lycklig!!

image701



image692

Kommentarer
Postat av: Ania

Åh vad roligt för dig!! :D Vilken lycka!! :D

2008-02-11 @ 18:45:22
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0