Nu är New York resan bokad!!

Den 20 feb 06.25 går mitt plan som ska ta mig till Newark airport.
Känns som jag lever i en dröm för tillfället men de närmar sig snabbt nu och snart kommer jag inse att jag verkligen ska åka!!!

Vi kom fram till att jag har i snitt vatt i NEW YORK var fjärde månad i år. Crazy life!!

Hemresan är 16 mars men den ska antagligen bokas om. Kanske längre kanske kortare.
We will see.

Vet inte om jag ska skriva på www.mintur.se/medlem/lindaolsson igen..
Blir nog lättast så. Eller så ger jag ut min blogg-adress till dem som inte har dem och vill se vad jag har för mig.
Tål att tänka på!

Nu är de planering i full gång här hemma!!

Wiiiiiiiiiiihooooooooooooooooo

image799

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va kul för dej! Jag vill med åka bort..men har inga pengar.. :( Dom går till flytten nu..
Ska du åka dit själv lr?

2008-02-13 @ 07:39:32
URL: http://www.f860203.blogg.se
Postat av: Linda

Hej Anna! Vart ska du flytta?
Japp jag åker ensam över för att hjälpa min värdfamilj =) Ska bli sååå kul!!

2008-02-13 @ 11:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0