My legs are hurting...

Köttbullarna blev jätte goda. Man borde göra de oftare, är ju inte alls svårt egentligen.

Ialla fall efter jag hämtat upp Noel gav jag han lunch(peanutbutter och honung smärgås) sen begav vi oss ut.
Vi gick till liten backe där vi kunde åka pulka. De var mycket klagomål från Noels sida påvägen dit. Han ville hellre stanna i trädgården med pulkan. Men jag förklarade att de fanns mer snö längre bort och att de skulle bli jätte kul.
Men han fortsatte att klaga "My legs are hurting", My legs are hurting". Men tillslut så fick jag han på bättre tankar.

Tur var väl de för han älskade att åka ner för backen! haha! Vi hade jätte kul!

Vi hämtade Aubrey vid 15 tiden. Fast vi stannade på skolan eftersom han hade en kurs(sience) efter skolan.
Innan kursen började, gjorde Aubrey klar läxan(tog ca 1 h) + snacks.

Vid 17 var vi hemma, då blev de lite mer snacks och sen bad för dem båda.

Jennifer och Matt uppskattar verkligen allt jag gör, de märks big time!
Dem tycker jag organiserar och planerar bra. Vilket jag nog är väldigt bra på. Har en viss förmåga att känna av tiden(veta mycket jag hinner med under en viss tid och hur lång tid de tar..)

Trivs verkligen! Idag var en riktigt rolig dag, blir deto roligare när man inte ser de som ett jobb.


image889
lek

image890
Noel blev gladare när jag kunde dra han i pulkan

image891
wiiiii

image892
jag hade lika kul som Noel

image893

image894


image895

Här bor vi!!

image896
Noel vill alltid hålla handen

image897
Aubreys skola

image898
Snacks

image899
Homework

image900
bathtime!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Noel är sååååå söt! Bra bild på er två! och snygg tröja;-)

2008-02-26 @ 08:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0