Jag borde göra så mycket

Jag borde börja fixa och planera inför resan.
Om en vecka är jag ju påväg till New York.

Men jag har ingen riktigt kraft till de. Vet liksom inte var jag ska börja.

Jag har ialla fall köpt massa svenskt godis till familjen nu. För ett pris på hela 135 kronor.
Jag tänkte nog hoppa att köpa presenter till barnen men kanske...

Kamera är fixad nu. Min har krånglat sen jag köpte den så jag har tappat intresset för den.
Så jag kommer låna pappas kamera.
Har planerat att dokumentera resan med massa bilder och filmer. När jag väl kommer hem tänkte jag göra en film och skicka över till barnen =)

6 dagara kvar nu till min väska ska vara packad och klar!!

image783

By the way...
Karin(min moster) vill att jag ska komma och hälsapå dem i Houston med. Dem vill till och med att jag följer med dem till Kalifornien - LA. Känns inte som jag har budget till de, är ju trots allt arbetslös. We will see!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0