I'm safe!!

image825

image827

02.30 körde pappa mig till Svågertorp! Tåget som tog mig till Kastrup anlände 03.31.
Planet till Amsterdam gick 06.25 så jag fick vänta i över 2,5 h, undertiden blev de frukost.

Bytet i Amsterdam gick susen, man böjar ju bli van. Men även här fick jag vänta i 2,5 h.
Tiden på planet över Atlanten gick ganska snabbt. Jag sov, åt, kolla film och sov lite till ...
Innan landning så hoppade en del, uppskattades inte av mig(illamående!!).

Genom pass kontrollen så blir jag tagen varenda gång! Blir så trött på dem. Vem tror dem att jag är liksom??
Men de gick smidigare denna gången..

1 timme försenad hittade jag mitt bagage och gick mot EXIT. Försökte leta lite efter Matt men jag hann inte långt förrän jag hör:
 "Schnappi!!!"
Vänder mig om och där står Matt med Aubrey som skiner av glädje.
De kändes inte alls konstigt utan bara som jag kommit hem, känns som jag alltid har känt familjen =)
Vi körde hem. Allt såg sig likt ut och jag bara älskar de!!!
Påvägen hem fick jag reda på att Matt och Jen har stora planer för mig. Dem har förstått hur mycket jag älskar USA(NYC) och att jag är mycket intresserad av TV/FILM. Så dem ska presentera mig för en granne längre bort som eventuellt ska fixa in mig på MTV eller Nickelodeon. - HELT fantastiskt om de väl händer =)

När vi väl parkerat utanför huset ser jag Noel i fönstret. Finns de nån sötare än han??
Har lekt med barnen sen jag kom hit. Noel var lite blyg i början men nu har vi skrattat och busat så antagligen så kommer de gå galant sen =)

Aubrey hade skrivit ett gulligt brev till mig som låg på mitt rum:
"Dear Linda, I missed you so much! I hope work is good. Love Aubrey"

Under middagen pratade vi gamla minnen och hade de trevligt. Har fått flashbacks hela kvällen, allt känns precis som innan. Me like!

Nu har jag packat upp och känner mig ganska trött efter en lång dag. Klockan är 20.30 här medans den är 2.30 hemma och alla ligger och sover.

Imorgon så ska jag hänga med och se var Noels skola ligger och sen ska Aubrey och jag åka skridsko =)
Dem har sportlov nu, eller ja inte Noel då.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter kul syster!! Njut av tiden!!! Kram från syster och vovve
Ps har köpt extra tandboste till dig..haha.. Ds

2008-02-21 @ 08:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0