Helgerna är bäst!

Trots allt när man är "pensionär" dygnet runt så ät helgerna bäst!!
Antagligen för alla i sin omgivning är glada och lediga.

Jag har varit arbetslös sen 22 dec, alltså 2 månader och jag trivs. Man hinner ju med och göra allt!!
Hur gör dem som jobbar egentligen.. hmm?!

MIN HELG
Min helg spenderades/spenderas i Helsingborg, hos syster. Begav mig hit i fredags, då började vi återigen förberedda FEST. Anna hade ju fyllt 25 år iveckan, så ihelgen skulle de firas med släkt.
Vid 20-tiden var vi klara och begav oss till Andreas(20 meter bort), där blev vi bjudna på mat.
Senare på kvällen så sprang jag över till Martin.

I lördags fixade vi de sista sen ankom gäster vid 15.00. Anna hade öppet hus men alla kom samtidigt =)
Allt var gick bra och de var jätte trevligt.

Nu är de söndag, och jag har inte planerat dagen helt. Fårse vad som kan hamna på listan.
Kanske hälsa på Kyllan(mormors syster), mormor är ju också på besök. Eller hälsa på kusin Maria.
Får se..


image811
Anna och Andreas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0