haha!! jag är ju här...

haha! Jag är ju här!!!

Jag är ju här hos min värdfamilj!! Dem jag har saknat i ett helt år.

För ett år sen(20 feb -07) så åkte jag hem till Sverige.
Men nu är jag ju HÄR!! Fy tusan vad jag är glad!!

Vilken tur jag har haft!
Vilken tur jag har haft att ha en sån underbar värdfamilj och att vi passar så bra ihopa!!

image853



Ett gammalt inlägg från
2007-aug-31 @ 11:59

Jag vill tillbaka,
jag saknar de, jag saknar allt, jag saknar min värd-familj..

Undra om Noel fortfarande minns mig??
Jag minns han som de var igår. I bland får jag sådana starka Flash backs, allt känns så tydligt.
Till exempel när jag ofta tog Noel till en park som låg en bit längre bort(dålig väg som tog for-ever att ta sig dit) för att han skulle titta på ankorna i dammen och leka på lekplatsen.

Andra dagar så sprang jag till tåg-stationen för att inte missa när tåget kom förbi (som han älskade).

En annan dag när jag var tvungen att ta tåget in till New York City för att möta Anna(min syster) och lämna tillbaka hennes pass som hon behövde för flygresan hem. Noel var då tvungen att följa med eftersom jag jobbade..
Åååå vad Noel älskade att sitta där på tåget och titta ut. Han somna sen i mitt knä, så sött och han var så mysig.
Vi hade såååå kul!!
Jag vill leka med han nån dag snart.

Hur kan man sakna nån så otroligt mycket?? Jag saknar min värdfamilj och Aubrey med såklart...
..men Noel.. en helt annan grej. Antagligen för han kom så nära mig. Han behövde den tryggheten som jag gav han varje dag + att jag behövde hans (eftersom jag var så långt hemmifrån) han blev min vardag i ett år.

Jag saknar mina rutiner och mitt liv i USA.
De som gör mig mest ledsen är att jag aldrig kommer få tillbaka de.

Jag måste gå vidare!!!
(jag gråter....)



Alltså nu har jag allt detta! Allt känns som innan!! Jag är så lycklig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker de blir alltmer lika pojkarna..Jag kan se A lite i Noel nu..Sys verkligen att han växt sen vi var där...mycket mer pojke nu:-)

2008-02-24 @ 12:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0