"Goonight moon"

Dagarna flyter mest på och jag har börjat njuta på halvtid nu.
Vill ju kunna njuta av varenda sekund men här finns dock en vardag här med, men en rolig sådan.

Idag hände inget utöver de vanliga.
Snön smälter så smått bort, vilket är skönt. Vill ju ha vår nu!

Idag gick Noel och jag till lekplatsen. Äntligen så slapp jag tvinga han.. Idag fick jag reda på varför Noel aldrig vill gå ut. Deras senaste aupair ville helst stanna inne hela dagarna. De kan jag också tycka vara skönt, men att komma ut lite så barnen får leka av sig och lite variation än att bara sitta inne tycker jag slår allt.

Så ialla fall Noel och jag gick(10 min) till lekplatsen på Chestnut. De blåste en hel del så de blev ganska kallt.
När vi väl skulle hem så klaga Noel över sina ben som gör ont(väx-värk?), så han fick hoppa upp på min rygg.

Efter Aubreys skola så var de sport på skolan för han. Så vi hade snacks time i skolan och sen väntade jag och Noel medans Noel hade idrott. Pratade med en trevlig pappa och en annan kille som väntade på hans systerson.


Imorgon är de tvätt på schemat. Både min egen och barnens.

image912
Körde och lämnade barnen runt 8.30

image913
lekplatsen

image914
horse back riding

image915
Noel och jag mös i soffan med massa böcker

image916
"Goodnight Moon" - både min och Noels favorit. Läste alltid den varje gång jag la ner Noel för en nap..

image917
Vi hämtade Aubrey

image918
cold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0