För ett år sedan (20 feb) lämnade jag USA

För ett år sedan visste jag inte att jag skulle komma tillbaka ett år senare för att hjälpa familjen.
Tänk om jag vetat de, vilken lycka!!


Inlägg från min resedagbok

17/2 -2007 - USA (NJ)



Tack, tack och åter tack Karin, Michael, Ramsey och Sarah! Hade de verkligen jätte bra hos, En riktig semester!

--------------------------------------------------------------------

Ligge för tillfället på en madrass i vardagsrummet hos mina vänner o dåvarande värdfamilj.

Åkte från en vårstad till en vinterstad.
När jag lämnade Houston var de strålande sol men med bara med 10-15 grader i luften. Efter 3,5 timmes flyg norrut var landskapet täckt med snö och med bara nagra plus grader.

Väl framme hos familjen gick allt jätte bra, de var så kul att träffa alla!
Noel gjorde glädjedansen och Aubrey babblade på precis som vanligt.
och NOEL, han har blivit så stor... mer som en liten pojke! Han var jätte söt, han klappade på mig hela tiden, ville sitta bredvid mig vid matbordet och hoppade upp i mitt knä efter måltiden. Längtar redan tills jag ser han imorgon!

Den NYA aupair (från tyskland) var hur trevlig som helst, hon hade jag kunnat haft kul med! Vi pratade mycket, vi märkte inte ens att maten dukades av och blev diskad.. hihiii!

Ligger nu som sagt på madressen, känner mig verkligen mig som hemma här. Man räknas verkligen in som en i familjen!

Helgen ska spenderas både med familjen och träffa vännen i NYC!
Ska bli kul, och de kommer gå tråkigt nog väldigt snabbt..

Hemresan närmar sig.
Vet inte hur jag känner för de.
Men de blir säkert bra när jag väl är hemma..

Wish me a safe flight home on monday!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0