Dag 8

Idag började min dag lite sämre. Noel ville inte ta på sig och Aubrey lyssnade inte. En stor del till kaoset bidrog nog Jennifer med (eftersom hon tog ett senare tåg). När föräldrarna är runt omkring har barnen en tendens att inte lyssna eller ja allt går inte som jag vill ialla fall.

Men allt löste sig tillslut. Vi kom i tid till både Aubreys och Noels skola.

Idag var de riktigt kallt ut och de blåste en del, fast solen sken vilket man blev glad av.

Efter Aubreys skola gjorde smoothies tillsammans och så bakade vi chokladbollar! Chokladbollarna blev faktiskt goda fast vi använde amerikanskt smör...

Just nu väntar jag på middagen. Eller ja Matt hämtar pizza.
+ att jag har tvätt igång.

image919
köpte good stuff till håret idag

image920
Min nya tjocka tröja(Urban Outfitters) som kostade mig 10 USD på rea (ord. 88 USD)
FYND!

image921
Noel bygger som vanligt!

image922
Kall men solig dag

image923
svårt att få med alla på bild

image924


image925
there we go....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0