CVS

7.30- 9.00
Göra iordning snacks, lunch.
Väcka barnen
Lägga fram kläder
Frukost
Borsta tänderna
Ytterkläder på och iväg med bilen vi åker.

Klockan 9.00 så kör jag tillbaka själv.
Idag hade jag inte nått speciellt som var tvunget att göras så jag körde till CVS. Köpte balsam, tandborsta och lotion.
Sen körde jag en runda till Urban Outfitters men där var tyvärr stängt. Påvägen hem köpte jag donuts på mitt favorit bageri. *mums*

Nu ska jag ringa Anna.

image901
CVS, Subway and Blockbuster

image902
Favorit affär

image903


Kommentarer
Postat av: Anna

Dounuts...mmmmmmmmmmmmmmmmmm...............:-D

2008-02-26 @ 16:51:21
Postat av: Mi

mmmmm gud vad gott!

2008-02-26 @ 22:19:08
URL: http://oursurroundings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0