Chansen att åka till New york ??

Sitter vid mitt skrivbord nu och ca 30 minuter ifrån mig ligger New York City!
Egentligen så borde jag redan vara påväg till new york. Men de känns ju precis som att vara hemma och att jag har all tid i världen att åka in dit. Men har jag de?? Om ca 4 veckor så måste jag ju åka tillbaka med de tråkiga planet.

VILL INTE! VILL INTE!

Jag vill alltid kunna ha möjligheten att ta bussen till New York på mindre än 30 minuter ...

Känner ialla fall att jag måste planera min kväll mer innan jag åker in mot city.
Utgång? Var? Hur?

Jag ska ialla fall köpa en pizza slice, kanske en donuts och titta på allt som passerar!
De rycker i mina ben. Jag vill dansa och använda mitt lagliga ID




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0