3 dagar kvar


image812

Tiden springer iväg, men de är ju ingen nyhet!
Imorgon måste jag börja packa inför resan och ävern inhandla de sista.

-adaptor
-pocketböcker
-

-----------------------------------------------------------

Kan inte förstå att jag kommer vara hos familjen nu redan iveckan. Känns märkligt =)
Känns lite konstigt att inte dela resan med nån men samtidigt så är New York/New Jersey som ett hem för mig, eller iaf ett annat hem. Så de ska inte vara märkvärdigt.

Men en sak är jag säker på iaf. Dem kommer ta med i Securityn. De gör dem alltid, kommer de bli tredje gången gilt??
Första gången jag kom in i landet hade jag fel visum eller ja inte fel men de blev i alla fall krångel..
Jag fick då gå in i ett rum, där de fanns araber, kvinnor med slöjer och liknande. Där fick jag sitta som jag misstänkt, kanske terrorist. Tillslut kom jag ut från rummet och glad att dem inte skickade tillbaka mig.

När jag åkte till New York med Anna, så hände samma sak men nu visste jag vad de gällde så jag kände mig lugn.

Undra hur de kommer bli nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0