Uppdatering: Linköping

Här i Linköping är allt som de ska.

Vi har haft trevligt och roligt med både fest, mat, och massa studenter!!!
Kommer jag vilja lämna denna studentstad???

Får satsa på att börja studera till hösten! De ska satsas rejält på Tv-producent utbildningen, jag kan ju bli 1 av dem 12 som kommer få gå den treåriga utbildningen!!


Just nu regnar de utanför, känns lite synd men de är perfekt för oss. För Carro har pluggat lite och snart ska vi börja filma!!

Ikväll efter mat och semlor ska vi kanske ut.. Eller ja vi känner inte för att festa men vi ska ialla fall komma ut på annat sätt, fika, bio eller bara gå en promenad och njuta av att vi kommer vara pigga på söndagsmorgonen!

På måndag tar jag tåget hem till Skåne, känns inte helt bra.
Men jag har ju en del att fixa nu innan Stockholmsresan den 4:e maj. Jobb, redigering m.m.

Bilder kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0