TV-PRODUCENT

Vet ej varför jag inte har skrivit de viktigaste av allt förrän nu. Men de är väl bäst att spara de bästa tillsist.


JAG HAR KOMMIT VIDARE PÅ TV-PRODUCENT UTBILDNINGEN I STOCKHOLM!!!!
Är nu på sista steget, så nu har vi 40 blivit 20 st och de finns som sagt bara 12 platser lediga.

Den 5-6 maj ska jag infinna mig i Stockholm på Dramatiska Institutet för att göra ett test, tills dess ska jag även ha gjort en film(max 5min) eller stillbildsprojekt.
Jag ska välja att göra en film, har redan kommit på massa ideér.

Nån som vill ha en roll??


Hur/när fick jag reda på detta?
Åkte hem till Hörby i fredags för att klippas, packa om min väska och träffa pappa &Zonita.
När jag kom hem från klippningen, hann jag inte gå upp på mitt rum eftersom middagen serverades direkt.
Efter middagen gick jag upp på mitt rum, där låg en massa brev på sängen, pratade även med Emma på mobilen så jag kollade inte så noga på breven men så såg jag
"Dramatiska Institutet" 
Min värld stanna nog upp för en sekund,.. Brevets öppnades ialla fall och jag insåg lite senare att jag var en av dem 20 som gått vidare till sista steget. Till Emma sa jag nått i stil med "Jag kom in! Jag ringer dig om 5 min"
Men de tog nog längre tid än så.. Jag sprang ner och visade Ing-marie och pappa. Dem blev mycket glada och självklart var jag de med, jag grät av lycka!! Ringde runt till alla som jag kunde komma på =)

hahah!!
Jag har gått vidare! Nu ska jag kämpa för att bli en av dem 12 som får en plats på DI !!
Om jag inte skulle komma in... så vet jag iaf vad jag vill syssla med och vad jag brinner för!!

TV/film/media

image1021

Kommentarer
Postat av: Mi

GRATTIS LINDA! 5 min film de är ett jäkla projekt på en vecka alltså jag önsker dig lycka till. Puss

2008-04-07 @ 09:16:12
URL: http://oursurroundings.blogspot.com/
Postat av: jessica

Hejsan!
Ja det är klart du kan göra det, bara kul :-)
Hade varit roligt att få se resultatet sen!
önskar dig lycka till!

2008-04-09 @ 11:59:17
URL: http://jboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0