Intervjun i Stockholm avklarad

Dålig uppdatering.

Var som sagt i Stockholm förra veckan.
Intervjun på skolan gick helt okej, men de kändes inte jätte bra.

Min dag började med tåg från Höör 4.45
Anlände i Stockholm som planerat och hittade en taxi som tog mig till Dramatiska institutet.
Checkade in, sen blev jag fotad(så dem skulle komma ihåg mig) och tiden innan intervjun pratade jag med en elev som gick sista året. Hon visade även mig runt på skolan, en kanon skola med en massa bra utrustning.

Klockan 10.55 var de dags att bli utfrågad. På något konstigt sätt hade jag inte förberett mig mentalt...
4 personer började nu fråga ut mig och jag gjorde mitt bästa med att svara rätt.
Intervjun tog exakt 20 minuter men de kändes inte riktigt bra efteråt, trodde de skulle kännas skönt men ej.

Lämnade skolan 11.30, tog buss in mot stan igen(ca15min) men kände inte för att göra nått. Kollade i lite affärer sen gick jag och satte mig på ett café och kollade på folk.
Var riktigt trött och ville bara komma hem. Var hemma i Hörby igen vid 21-tiden.

Nästa vecka får jag reda på om jag går vidare till steg2(en heldag på skolan).
Håll era tummar!!



image1021
New York Film School, 2006

image1022
New York Film School, 2006


Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-04-02 @ 16:48:07
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0