Högskoleprovet

I lördags gjorde jag högskoleprovet på min gamla gymnasieskola.. Tre år sedan man travade runt där, tiden går fort men samtidigt har man hunnit med en del =)

De kändes helt okej, men såklart kommer jag inte få alls bra.
Men de gör mig inget, känns bara skönt att ha gjort de.

----------------------------------------------------------------------------------
Efter provet åkte jag direkt till Malmö.

Denna helgen har inte kännts som en helg. Eftersom jag jobbade idag(söndag) så känns de som en vardag.
Jobbar mån-ons denna veckan, de är väl tur de. För jag känner mig helt slut och behöver verkligen vila och avkoppling.
På torsdag åker jag till Linköping för att hälsa på Carro, kommer åter igen på måndag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0