hej hej

De går så länge mellan gångerna att jag måste kolla vad jag skrev sist innan jag kan börja skriva..

Synd.

Resan hem från Linköping gick snabbt som tåget. Fast jag åkte på förmiddagen så sov jag hela resan ner till Skåne. (pensionär varning på de..)
Gjorde klart redigeringen på filmen, vilket gick bra men jag kände mig inte riktigt nöjd.

Efter mycket fundering, valde jag att göra om filmen.

Emma ställde snällt upp, och Natanels lägenhet i Lund förvandlades till en filmstudio.
De blev mycket skratt och en del omtagningar. Efter inspelningen kände jag mig nöjd.
Åkte senare hem i veckan för att redigera och resultatet blev som jag tänkt mig =)
sååå... äntligen är jag NÖJD!
På torsdag ska jag hem och göra dem sista justeringarna och sen är jag redo att ta tåget till Stockholm på söndag.

Vlll förresten tacka Jessica för att hon ville låna ut hennes lunchbilder. De blev aldrig så att jag behövde använda dem, men tack ändå för att du hörde av dig =)



image1021

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0