Saknaden kommer vara enorm

image327

Om cirka 5 veckor åker Caroline och Emma till Thailand för att backpacka runt i 2 månader.
Dem åker alltså 18 oktober och kommer hem igen 20 december =/

Verkligen jätte roligt =)

För min egen del har jag blandade känslor.
Eftersom jag inte har ekonomi att åka iväg i 2 månader till Thailand (p.g.a jag var i Usa i 13 månader) och att jag har funderingar att ta en resa till New York och mina barn i New Jersey snart, jag har även studieplaner till hösten 2008.
Men samtidigt vilket äventyr att åka till Thailand med sina bästa kompisar =)
Tanken att vara "själv" här hemma i Sverige utan dem gör mig ledsen.
Jag pratar med Caroline minst 1 gång/dag, tänk att inte kunna ringa henne när man vill längre...

Men de ska nog bli bra =)
De är nog nyttigt för mig att "inte glida rund på ett glasspapper" längre.
Få tid att tänka efter vad jag vill göra och tjäna lite pengar av att bo hemma =)

Jag får tänka positivt!
Jag har ju trots allt två bästisar som alltid kommer att finnas där!

image322


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0