Säkerhetsdosa

Igår cyklade jag till Mamma efter jobbet.

Vi åt lite mat med mammas kompis Inger, sen begav hon sig hem.
Mamma och Inger har nu börjat plugga på Lund Universitet(20 p kurs) så dem har gått med i Malmö Nation.
hmm.. kan man låna hennes nations kort???

image318 bild från google.se

Efter vi hade diskat upp allt, skulle mamma öva och betala in via Internetbanken.
Såg så roligt ut, men hon var duktig =)

Sen blev jag vän med hennes arbetskamrat på Facebook, hehe.
Här kommer en bild från hans album i Facebook

image317
mamma förklarar

Kommentarer
Postat av: syster

Vaaa?? Hra han bild på mamma i facebook?
Trodde aldrig hon skulle börja med internetbanken...jag försökte övertala henne senst jag var där på malmöfestivalen men då ville hon inte alls...Kul iallafall!:-)

2007-09-05 @ 11:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0