Så tänker jag nu..

Jag har lärt mig en del på att bli medlem hos Gustino Coach.

Jag tänkte faktiskt ändra mina matvanor! Idag gick jag över 1kcal, de gör mig ingenting =)

Varje morgon äter jag en Manna Frutti(432kcal)
istället tänkte jag äta 1 banan och 1 äpple (=160 kcal)

lunchen kan jag få äta vad känner för men helst inte över 700 kcal

Sen istället för att köpa massa godis och kakor till mellanmål ska jag köpa till exempel frukt eller morötter(26kcal/st).

kvällen man laga Havregrynsgröt(80 kcal) eller nått annat liknande.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har även bestämt mig för att motionera minst 2 gånger/vecka i 30 minuter/ gång + även styrka.
Så ett pass kommer ta max 1 timme.

image234
Times Sq, new york






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0