på smällen....

Helgen har varit OKEJ. Men man tröttnar lätt..

Nya tag!

I fredags efter jobbet blev de city med Carro. Vi gick till systemet och sedan blev de en baguette på Graffiti.
Sen på kvällen blev de Skeppsbron och förfest ute i Lindeborg...
Inga kommentarer mer om kvällen. De gick som de gick och de ska aldrig hända igen..

Vaknade med huvudvärk, men de stoppa mig inte. De blev frukost på Espresso House! MUMS!
Sen åkte Carro och jag hem för att koppla av.

Efter duschen så gick vi till vår Restaurang och åt Plankstek. Vi vinka Emma hejdå och fick springa till bussen.
De blev bio(90 kr) för halva slanten och godis(60 kr) för resten. "PÅ SMÄLLEN" stod på bio menyn.
Den roligaste filmen jag har sett på länge. Vi skrattade oss genom hela filmen.
Sen slog klockan 23.30 och jag vinka Hejdå till Carro som skulle hem.
Själv så tog jag buss 5 hem och somnade till tv:n.

Söndag: GRATTIS! Carro fyllde nu år =) Men hon befann sig inte i Malmö längre utan i Hörby för att fira hennes dag.
Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra

För min del blev de lång sovmorgon till Friidrotten. Sen tog jag cyklen bort till mamma och mormor.
Sen blev de färd hem för att vila, kolla tv och äta godis =)

image299
old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0