Næra døden...

Resan till Ørebro børja klockan 9.30  från Malmø midhem.
Vernadette kørde den førsta 1,5 timmen och jag kørde resten.

Vi hade kul hela resan upp, ialla fall næstan.
Vi var næra døden idag... =/
Vi kom till en stopp-skylt efter avfarten från motorvægen. Nær jag skulle køra vænster fick jag motorstopp och blev stressad, kollade bara høger och KØRDE!! Nær jag vænde blicken till vænster kom en lastbil i 70km/h och vi hann PRECIS øver. Vi båda blev helt tysta, sååå næra de var. De førsta jag tænkte var att ringa ALLA och berætta før dem att jag ælska dem!
Gjorde detta dock lite senare, eller førsøkte ficjk ej tag på alla.

Nog om de!

Vi skrattade åt mycket ialla fall. Vi kænde oss riktigt dumma en gång...
...vi hade først kørt vilse i 20 minuter i Borås, tillslut hitta vi ett Hotel men trodde dock inte de var Quality Hotel som vi skulle till. Vi frågade en man på parkeringen, han sa:
De ær væl de nu har framfør er!!??

OOOPPPS!

Nu ligger jag och kollar på tv och njuter av att vara ledig.
Imorgon ska de bli en god Hotell frukost och sedan ska vi "turista" i Ørebro =)

Vi kør hem på fredag morgon och borde vara i Malml igen fredag eftermiddag.
NAJS! Perfekt till Najsfest på HIPP!!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0