Medlem Gustino Coach

Idag blev jag medlem på Gustino Coach

"Programmet innehåller en mängd funktioner så att du på ett enkelt sätt skall få kontroll på sin hälsa. Du kan på ett mycket tydligt sätt se kopplingen mellan motion och det man får i sig i sin dagliga kost. Äter jag för mycket eller äter jag för lite i förhållande vis till min målsättning visas tydligt i stapeldiagram. På samma sätt kan du se om man får i sig tillräckligt med näringsämnen utifrån användarens personliga förutsättningar. "

Jag fick prova programmet i 14 dagar.
Får se om jag orkar bry mog om de eller inte...

Men jag måste ialla fall vara mer rädd om min hälsa och börja äta bättre + att minst motionera 2 ggr i veckan.

När jag var i USA gick jag upp ca 6 kg men jag gick även ner de mesta innan jag kom tillbaka till Sverige igen(omedvetet).
Men nu är jag nästan tillbaka till den vikten som jag vägde innan *suck*
Jag har aldrig behövt tänka på vad jag äter och motionen har kommit naturligt i och med idrott i skolan + handboll på fritiden.
Men nu är de andra bullar..
Jag äter precis lika mycket som innan + godis i mängder och de är nu de börjar kännas.

Jag måste ta tag i motionen och minska med godiset.

image330

Ska även inhandla Vita Biosa läs gärna mer här.

God hälsa kommer från en sund tarm. Kroppen är hela tiden utsatt för 'angrepp' av främmande mikroorganismer. Tarmen eller matsmältningskanalen är ett av kroppens mest utsatta områden, med mycket stor slemmhinneyta.

* Hudytan är ca 2 kvm.
* Ytan på insidan av lungorna är ca. 80 kvm
* Ytan på insidan av tarmen är ca. 300 kvm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0