Löpträning...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Löpträning (personvikt)
4 km 4,2 km 4,85 km 5,4 km 6,9 km
55 kilo/30 minuter 233 262 291 320 422

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag bryr mig inte om jag går över de normala kcal intaget.
De är bara intressant med Hälsa och Kost.

Nu får de vara STOPP för mitt socker-intag.
Inte helt stopp men de där överdrivna. Jag kan till exempel äta hur mycket god-saker som helst, de ingår i min vardag.
Visst ska man kunna unna sig nått gott utan dåligt samvete, men de har jag gjort hela livet.
Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0