Helgens äventyr

I fredags tog jag bussen till Hörby klockan 16.00
När jag kom hem möttes jag av Zonita som låg ute i trädgården. Hon är såå söt =)

Senare kom Ing-marie, Anna och farmor.

Vi åt Lax, potatis, rom-sås, ärtor, tomat och till efterrätt blev de äpplepaj med Ottos glass =)
Allt smakade gott!.

Sen var de dags att klippa Zonita. De gick sådär, men efter duschen blev hon som en ny hund.
Anna visade även bilder från när dem var i Egypten och Paris + lite annat smått och gått.

Vid 00.00 blev de sängen.

image326

lördagen gick vi ner till byn för att gå på loppis, men de var ingen loppis =/ bara Viktoria marknaden *suck*
Vid 10.46 tog Caroline och jag bussen till Malmö.
Vi simmade och bastade på Kockums Fritid, sen blev de lite shopping i city + mat på Burger King.
Sedan åkte vi hem. Vi slingade Carros hår och gjorde oss vackra för kvällen.

Emma kom även hem =)
Vi var lite splittrade var vi skulle Dansa. Men vi fattade ett beslut och de blev tunneln(sista gången för denna sommaren) .
Vid 2.15 tiden tog vi dock taxi till Mazarin...

Söndag?! Vad ska man hitta på en söndag? Vi stack till staden och de blev Espresso Frukost/Lunch vid kanalen..
De var så skönt i solen att de brände på bena..
Sen begav vi oss hemmåt och Caroline och jag hade picknik på gräset.

Efter att Caroline och Emma hade begett sig iväg, blev de pizza och tv för min del..

image325

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0