Happy Friday!

Fredag igen?!
Tiden går alldeles för snabbt.

3 timmar kvar på jobbet, sen ska jag ta bussen hem till Hörby för att fira pappa.

Efter jobbet igår så cyklade jag till stan och letade efter present till en pappa som aldrig vill ha nått..svårt.
Men de visa sig inte vara så svårt.
designtorget hitta jag 6 prylar som jag kunde tänka mig att ge pappa, jag köpte alla!
Ska bestämma mig senare vilka jag ska behålla..

Ska bli kul och åka hem till Hörby och träffa familjen =)

På lördag förmiddag tar Caroline och jag bussen tillbaka till Malmö, även de ska bli kul!

NJUT av livet, de kommer aldrig i repris!

image248

Kommentarer
Postat av: syster

24 min kvar....:-)

2007-09-07 @ 15:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0