Dejting i New York

I mars 2006 träffade jag Jason av en renslump på en gata i New York City.

När jag kom till USA blev jag chockad över hur alla egentligen såg ut.. Såg inga snygga killar över huvudtaget
*suck*
De gjorde mig ingenting..

Men en kväll när vi satt på en restaurang efter vår dans-kväll så såg jag han, Jason, utanför...
Jag sprang ut och började prata med han och hans kompisar. Sen dejtade vi i ca 3 månader.
Gjorde allt sånt kul som man man gör när man dejtar i Nyc( - allt är möjligt)
Vi var på bio, åt brunch, hade picknik i Central Park, kollade film, åt på restaurang, gjorde små utflykter, han tog med mig till hans fina kontor(next to Grand Central), vi planerade vad vi skulle göra till sommaren.
Men så skulle han flytta tillbaka till San Fransisco och då vände allt..

image315
Jason till vänter

image316
Jason till höger och hans bror till vänster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0