Claes Ohlssons

Vid 17.30 kom Emma och hämtade mig, vi körde till Claes Ohlsson och skulle köpa mp3 till Emma.
Vi valde mellan två stycken men tillslut blev de denna nedan

image376

MP3/WMA-spelare

           
med 1,5 tum färgskärm som kan visa bilder samt video. Inbyggd FM-radio. Uppladdningsbart batteri. Storlek 42x76x10 mm. Kräver Windows 98SE eller senare.



Jag råkade gå förbi plattångs avdelningen och kom på att jag ville ha en ny plattång, jag slog till med denna

image377

Plattång Remington S2003.

Teflon® belagd väv över keramiska värme plattor. Klar att användas på 30 sek. Variabel värme från 180°-230°C. 1.8 meters sladd med svivel.

SEN..
åkte vi hem och packade.
Emma slet och nu är hela köket nerpackat, skönt..
Nu är de mest "småsaker" kvar + ALLA kläder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0